Dit digitale visitkort
Din virksomheds sociale medier fungerer som dit digitale visitkort. Besøgende lærer både din virksomhed og dit brand at kende. Derfor er det essentielt, at din SoMe-strategi og dit content vækker nysgerrighed allerede fra første besøg. Hos Besa Digital har vi stor erfaring med at hjælpe virksomheder med at udvikle en stærk online brandidentitet og skabe engagement på tværs af kanaler.
Blive en stjerne på SoMe
Uanset om du ønsker at opbygge et online community omkring dit brand eller bruge sociale medier som en ekstra salgskanal, står vi klar til at hjælpe. Sammen realiserer vi dine digitale drømme med målrettet content, fængende tekstforfatning og en effektiv SoMe-strategi, der gør indtryk på din målgruppe. Vi hjælper dig med at udvikle spændende og engagerende content, der både skaber vækst og konverteringer på dine kanaler – alt sammen med udgangspunkt i dine ønsker og idéer
Markedsføring på
Sociale Medier
SoMe markedsføring der hjælper dig i mål
En stærk sociale medier strategi er ikke kun vigtig for dine overordnede mål med din markedsføring. Det er også et vigtigt redskab at bruge som grundlag til at måle din fremgang, samt hvor du skal justere for at få det optimale ud af dine digitale aktiviteter.
Gennem en effektiv social medie strategi sørger vi for, at vi sammen får opsat nogle realistiske mål, så du kan se, at dine indsatser betaler sig. Ligeledes er der et grundlag at rette ind fra, hvis vi ikke når vores mål. På den måde er du sikret, at du får det optimale ud af vores indsatser, og at din sociale medier markedsføring også leverer resultater.
LinkedIn er verdens største erhvervsorienteret sociale platform, og har mere end 2 millioner danske brugere. LinkedIn annoncering er derfor oplagt for dig, der gerne vil slå igennem med målrettede B2B annoncer. Platformen tilbyder gode målretningsmuligheder, hvor du kan segmentere efter uddannelsesmæssige baggrund, titel, branche og meget mere. Hagen er, at LinkedIn annoncering er dyrere end annoncering på andre sociale medier. Det er dog stadig en oplagt platform at annoncere på, hvis budgettet tillader der, da du kan ramme meget specifikt med LinkedIn’s annonceringsværktøjer.
I Danmark har mere end 80% af befolkningen en Facebook-profil, som de aktivt bruger. Det er derfor, uden sammenligning, det mest oplagte sociale medie at annoncere på, hvis man gerne vil nå ud til mange brugere med sine produkter eller services. Platformen giver desuden en bred vifte af muligheder for at ramme dit specifikke publikum, uanset om det er B2C eller B2B.
Instagram er vokset meget gennem årene, og giver virksomheder stærke muligheder for flot visuel eksponering på billedplatformen. Mange virksomheder anvender fx influencers og micro-influencers på denne platform til at markedsføre deres produkter og services. Da Instagram er ejet af Facebook, kan dine annoncer på Facebook også deles på Instagram via. Facebook Business Administrators værktøjer.
TikTok
TikTok har oplevet en voldsom vækst i popularitet og anvendelse, og har positioneret sig som en af de mest trendbærende sociale medier i dag. Platformen giver brugerne mulighed for at skabe og dele korte, musikvideo-lignende optagelser, der kan gøre det sjovt og underholdende at følge en virksomhed. TikTok byder på en unik mulighed for virksomheder at komme i kontakt med deres målgruppe på en sjov og kreativ måde, og styrker deres brandidentitet. Så hvis du vil være med på den nyeste bølge inden for social media-markedsføring, så overvej TikTok.