Bør du hoppe på TikTok-marketingbølgen?
Med over 1.4 milliard brugere på verdensplan, er TikTok ikke blot en af de hurtigst voksende sociale medieplatforme, men også en ’musthave’ platform for brands og virksomheder – i særdeleshed for virksomheder der ønsker at nå ud til en yngre målgruppe.[1] Selvom mange...
Annoncering på søgemaskinen Google er godt, men kan det stå alene?
Der er ingen tvivl om, at Google, med sin dominerende tilstedeværelse, spiller en central rolle i den digitale annonceringsverden. Men er det den eneste søgemaskine, du bør smide samtlige af dine kroner og øre efter? Inden vi kommer til det svar, så lad os dykke ned i...
Komplet guide til LinkedIn Business Manager: Optimer din virksomhedsprofil og se synlige resultater!
LinkedIn er en platform, der muliggør at virksomheder og professionelle – store som små – kan oprette forbindelser og interagere med hinanden, herunder potentielle kunder. Med LinkedIn Business Manager kan du administrere din virksomhedsprofil og få adgang til en...
Content Marketing og ChatGPT: Din Ultimative Guide
Content Marketing og ChatGPT: Din Ultimative Guide I dagens digitaliserede verden, hvor konkurrencen på internettet kun bliver større og større, er det vigtigt at skabe unikt og værdifuldt indhold, for at tiltrække og fastholde brugernes opmærksomhed. I denne artikel...
Derfor er online annoncering vigtig for din forretning
Du har sørget for, at alt spiller på din hjemmeside, du producerer fantastiskcontent og har skruet op for SEO indsatsen over en lang periode – og alligevel er det som om, at trafikken til din side ikke rigtig tager fart. Lige præcis dette scenarie er det værste...
Derfor skal du lave blogindlæg
Sørger du for at jævnligt opdatere din blog eller videns sektion med engagerende og brancherelevant indhold til dine besøgende på din hjemmeside? Hvis det ikke er tilfældet, så er du ikke alene. Det er de færreste virksomheder, der prioriterer at opdatere deres...